Friday, 27 February 2015

Alternative clothing haul

I kinda was not expecting this but my husband just spent over 4O pound for my birthday treat, I will be going too a place called solid rock which is in Glasgow ill be going with a girlie I met online, but because its more 'alternative clothing' the people would look at me strange, so Tommy went and bought me a whole outfit for the night, and I wanted too change my style a little bit for all the time anyways, so here is what I was treated too <3   { it was nice to have a little spending spree as the last month have been so hard so we both treated ourself today }

All this is from ebay if you search 'Alternative clothing' ill take photos when they turn up <3 xoxo

new added bits her got me: 


Monday, 23 February 2015

My week in photo's.

I haven't posted on my blog in little while, got some idea's in the bag though, that will be up in the week! and i have a YouTube video up some time tomorrow. so today i thought i would pop in and say hello and share with you my week in photos and what ever else i have done :) 

  1. snuggles with my little fatty man
  2. valentines night
  3. youtube makeup video for valentines day watch that here if you like
  4. cleaning out all my clothes! i had way too many i just was not wearing
  5. very poorly fatman, he was weeing blood, and had too take him too the vets which cost use 35pound turned out he has a surver water infection poor baba! <3
  6. my very favorite yankee candle in gardan sweet pea! {gives me a tickly nose naw}
  7. tea and cake with this little chaps mommy <3
hope that you all are doing okay, ill be back soon i promise<3 lots of love xoxo

Wednesday, 18 February 2015

Mid life crises?

I had that. I have that. what is that. where is that going? do you ever ask yourself them questions?  I feel like im stick in a mid life crises, think I need a new mind set or a new lease of life? im not depressed in life im feeling quite happy, I just don't think I do enough stuff, or get out more but it so hard, sometimes I really don't mind going out on my own, or going for little walks on my own, but then sometimes I think oh I cannot go out there on my own what if this or that happens lol! doesn't help that fact because I don't get out on my own I don't make any friends, which means im a loner! haha I don't normally mind being one, but lately I feel like a girlfriend would be quite nice, somebody to go girlie shopping with, when Tommy's not in the mood to be looking through lots of underwear spots that have discount bra's lol! but then again I'm always skint so wound not be able too buy pretty bras anyway lol! So I think that's why I have lost a little bit of blog inspiration because I do the same thing all the time, that I don't want too write about the same thing over and over again, I adore blogging and writing but I feel like my brain is empty with words too write about! but I will be doing alot more you tube video's so I will have that too write about soon! and it my birthday soon and ill have alot of exciting thing too write about!    

Sunday, 15 February 2015

sunday currently

R E A D I N G //  Nothing atm

W R I T I N G  //  This

L I S T E N I N G  //  Katy Perry - Part of Me

T H I N K I N G  //  Money problems and my poorly cat

S M E L L I N G //  new yankee candle in wailil melon 

W I S H I N G  //  For lots of money

W E A R I N G //  monster pjs

L O V I N G // my new yankee

W A N T I N G  // too cook food but cba lol

N E E D I N G  // too cook food haha! 

F E E L I N G //  sad about louie

Saturday, 14 February 2015

Valentines Day

Happy Valentines Day!     

thought I would do this tag as it seems quite cute!  feel free too steal it! <3

1. What is your favourite Valentines Day treat?
Anything chocolatey  

2. Sweethearts or chocolate covered strawberries? 

sweet hearts! 

3. What was your favorite Valentines day memory? 

when i was asked too be tommys wife! 10 years ago today!!

4. What movie would you rather watch on Valentine's Day: Pretty Woman or You've Got Mail? hmm we tent too watch anime so more than likely fairytail

5. What celeb would you not mind having as your Valentine? 
nobody really takes my fancey so ill stick with tommy :) 

6. What would you do on your perfect Valentine's date?
 cruncyroll (anime site) and a home cooked dinner sound pretty awesome 

7. Red or pink lips on Valentines Day? 
Probably red

8. What is your ideal Valentine's Day date outfit? 
Probably a pretty dress or pretty top and some leggings

9. Homemade or store-bought gifts? 

10. Would you wear your hair up or hair down for a date night? up with a pretty braid

Friday, 13 February 2015

Valentines Day: make up look.

                              Happy Valentines Day

Happy Valentines Day My lovely followers! I though I would do a makeup look! please don't mind my very ill voice and very bad skin, but I really hope you enjoy it, and lots of love xoxo

Thursday, 12 February 2015

Looking back. {2O14}

2O14 Really seems like a life time ago, it wasn't a good year as much as 2O13 but it did have some amazing parts which im really proud of and good parts! so you are think why are you looking back well the truth is, I found this tag and fell in love with it, I had wrote it in last years 'planner' and never did it after the new year so surprise! have a very random blog post of a little while ago. :p

1. What did you do in 2014 that you'd never done before? 
I started walking around my local village on my own! :D anybody who knows me Ive been suffereing with agoraphobia and that year I started fixing myself, im still working on it but getting there 

2. Did you keep your New Year’s resolutions, and will you make more for next year?
My resolutions last year were to go out on my own and to blogging alot more and Im happy too say I kept them and I did it! lets just hope I can fix this years ones!! 

3. Did anyone close to you give birth?
Nope :(

4. Did anyone close to you die?
Im afraid so yeah :(

5. What countries did you visit?
Just Manchester :/

6. What would you like to have in 2015 that you lacked in 2014?
More exercise ! I have been doing alot of that so looks like Im on a roll {for the time being}

7. What date from 2014 will remain etched upon your memory, and why?

3 months ago: the last episode of akame ga kill

8. What was your biggest achievement of the year?
beating agoraphobia :)  

10. Did you suffer illness or injury?
yep </3

11. What was the best thing you bought?
Iphone lol

12. Where did most of your money go? 

13. What did you get really, really, really excited about? 
hmm properly my iphone hahah! sad cow much 

14. What song will always remind you of 2014?
all of me john legend

15. Compared to this time last year, are you: 
i. happier or sadder?
hmm, im happy but have alot of heartache 

ii. thinner or fatter?
fatter eek

iii. richer or poorer?

16. What do you wish you'd done more of? 
more photographs.

17. What do you wish you'd done less of?
being grumpy 

18. How (did) you spend Christmas?
with my family. 

19. Did you fall in love in 2014?
more in love with two adorable kitties and my husband 

20. What was your favourite TV program?
Bake Off!

21. Do you hate anyone now that you didn't hate this time last year?
I have fallen out with people but not hate, hates a strong word

22. What was the best book you read? 

23. What was your greatest musical discovery?
dunno don't watch them lol! 

24. What did you want and get? 
wanted iphone got an iphone

25. What was your favourite film of this year?
Katy Perry - Part of Me

26. What did you do on your birthday, and how old were you?
I was 28 and I really dont remember  ! OOOPES

27. What one thing would have made your year immeasurably more satisfying?
money AND sleep!

28. How would you describe your personal fashion concept in 2014?
Cossyy {chavy}

29. What kept you sane? 

30. Tell us a valuable life lesson you learned in 2014: 


Life Lately.

Monday, 9 February 2015

The COSMO quiz!

Name: heather louise dillon

Nickname: hevvycakes or hevvy

My best feature: hmm that's tough for me as I have good day's and bad normaly its my boobies! but some times I hate there so big!

And I play them up by: Wearing pretty tops and sexy bra's

My biggest turn on is: My husband freshly out of the shower

The things that make me cry is: when I see my loved ones upset and crying

The things that make me cry with laughed: My bestie <3

The one clothing item I cannot live with out: Onsies!!

The woman who inspires me the most: Always with out a doubt my mummy

When nobodys is looking its

  1. dance in front of the mirror
  2. do pouty selfies
  3. kiss photos of your hunky fella
  4. sing your heart out   

I feel the sexyist in:  Freshly showed in clean pj's no make up and just feeling clean and alll happy

The last text I got read: Aw get well soon bestie its just horrible your feeling poo, love you xxxxxxx

If I was a boy for the day what would you do: proberly naught things haha

I feel more powerful when: hmm I dont ever feel it unless im at taekwon do kicking somebodys ass normaly tom lol

You will be shocked too find that: I stole this from a mag hehe


Sunday, 8 February 2015

newlook. black edition.

Hello my lovely's remember me? after a week break ive decided not too hide away in my bed any more and just stop feeling sorry for myself haha. 

so I was in new look last week just though I would have a little looksey as it has a nice welcome look too it! I was told a couple of times this was an expensive shop and too avoid it, but I needed a pretty dress for a friends engagement party and was kind of getting sick of peacock's as im not so keen on there clothes any more unless you want leggings or pj's then that's fine but not as good for anything else, so of a trot in too new look and I find 7 perfect dresses!! waited for tom and shown him and he picked the gray salt and pepper dress which I loved! so today I thought I would do a new look wishlist.

and I though I would do a black style look as I really do love black clothes lol!, it just somthing clean about the look! do you no think?